Persoane interesate

luni, 11 ianuarie 2010

Venirea magilor ...

Unii ar fi numit momentul in care magii l-au intalnit pe Isus "Originile Omenirii " altii "Recunoasterea Divinitatii " insa denumirea mi se pare mai putin importanta; important e ca El s-a nascut si a suferit pentru noi si a dat un sens lumii religioase .... Iar la Brasov , craciunul trecut a fost pus in valoare prin aceasta reproducere care m-a lasat cu gura cascata pentru ca sincer, a fost pentru prima oara in viata mea cand am vazut ca cineva s-a gandit s-o faca atat de frumos.


2 comentarii:

  1. Nu am putut sa citesc nimic din ceea ce ai scris la aceasta fotografie, datorita fonturilor negre pe fond verde inchis. Mi-au placut foarte mult ramele fotografiilor tale - era sa spun "tablourilor" tale. Scena din fotografie, recunosc este o scena biblica - nu stiu unde ai fotografiat-o, in ce loc amenajat din ce parc, in ce biserica de unde pentru ca nu am distins literele, dar, in general, imi place. Raluca Ioana Agasanu, http://ralucaagasanu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. E o imagine calda care-mi inspira liniste, imi place!

    RăspundețiȘtergere